آیین رونمایی و بهره‌برداری از ۲۰ دستگاه خودروی فیات دوکاتوی جدید مناسب‌سازی‌شده، ویژه جانبازان و معلولان

با حضور شهردار تهران بزرگ صورت پذیرفت: 

تحویل ۲۰ دستگاه خودروی فیات دوکاتو مناسب‌سازی شده ویژه جانبازان و معلولان گرامی

به گزارش روابط عمومی صنایع خودروسازی پارسیان موتور،صبح روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران بزرگ، مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی و سامانه جانبازان و معلولان و مدیران ارشد پارسیان موتور، تعداد ۲۰ دستگاه خودروی فیات دوکاتو با کاربری اختصاصی و تجهیز‌شده جهت استفاده جامعه جانبازان و معلولان گرامی به این سامانه تحویل شد.

تمامی این خودروها مجهز به سیستم مکانیزه برقی جهت سوار و پیاده کردن ویلچر بوده و ظرفیت حمل ۵ مسافر را دارا هستند. کمربندهای ایمنی استاندارد و مخصوص ویلچر، طراحی فضای کابین مطابق با استانداردهای مربوطه و امکانات ایمنی و رفاهی دیگر در این محصولات تعبیه شده است که تماما توسط متخصصان صنایع خودروسازی پارسیان موتور تجهیز گردیده است.

دکتر زاکانی در این مراسم ابراز امیدواری نمودند با کمک تامین‌کنندگان و خودروسازان داخلی همچون پارسیان موتور با سرعت بیشتری نسبت به نوسازی ناوگان خدمت‌رسان به جانبازان و معلولان شهر تهران اقدام شود و در همین راستا توافقات مهمی نیز میان طرفین صورت گرفت.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین رونمایی از بیست دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان و جانبازان، اظهار داشت: این نوع سرویس‌دهی به معلولان از سابق وجود داشته و ۱۰ سال است که این خدمت در شهرداری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه  ۶۳ ون، ۲۰ اتوبوس، ۹ مینی بوس به این قشر از جامعه خدمات ارایه می‌کند، گفت: هدف گذاری ما اضافه شدن ۶۰ دستگاه ون ویژه معلولان وجانبازان بود اما در گام اول ۲۰ دستگاه وارد ناوگان شد و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر مابقی ون‌ها را نیز اضافه کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با بیان اینکه مخاطبان این ون‌ها خاص هستند افزود: جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده کرده و امکان استفاده از وسایل نقلیه موجود و معمولی را ندارند از این ناوگان ویژه استفاده می‌کنند.

نکاحی افزود: جانبازان و معلولان  برای استفاده از این ون‌ها در سامانه عضو می‌شوند و براساس اولویت و نوع درخواست، شرکت واحد اتوبوسرانی به آنها خدمت‌رسانی لازم را انجام می‌دهد.

وی در مورد هزینه استفاده از این سرویس نیز گفت: هزینه استفاده از این سرویس بسیار ناچیز و تقریبا رایگان است و به عنوان مساعدت ویژه شهرداری محسوب می‌شود.

ویدئوی کوتاهی از مراسم 

اشتراک گذاری