افتتاح اولین نمایندگی فروش فیات با زبان بصری جدید

نویسنده: میثم خزائی

فیات اعلام کرد اولین نمایندگی خود را در برزیل افتتاح کرده که بصورت ویژه از هویت بصری جدیدش الهام گرفته است. با این کار، خودروساز موفق ایتالیایی، فرآیند نوسازی جدید خود را شامل شبکه، محصولات و تجربه مشتری آغاز می‌کند.

در این نمایندگی ویژه، بازدید‌کنندگان می‌توانند به یک مدل تجاری جدید و خدمات دیجیتالی مختلف با هدف بهبود تجربه مشتری بالقوه، دسترسی پیدا کنند. نمایندگی جدید متعلق به گروه Sim است و در شهر Valinhos (SP) واقع شده است. این نمایشگاه با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، در مقایسه با آنچه که ما تاکنون به آن عادت کرده‌ایم ، دارای یک محیط کاملاً نوسازی شده است.

فیات: افتتاح این نمایندگی جدید، یک نقطه عطف برای نشان تجاری ماست

هرلندر زولا، مدیر برند فیات در آمریکای لاتین و مدیر بازرگانی در برزیل گفت: “تغییر در هویت بصری شبکه فروشندگان ما آغاز راهی جدید برای فیات است. تجارب محصولات ما و تجربه مشتری در نمایشگاه با پویایی دیجیتال تجدید خواهد شد. یک فیات جدید وارد می‌شود که مدرن‌تر و با تمرکز بیشتر روی رابط کاربری (UX) ، آماده پیش‌بینی خواسته‌های دیجیتالی مشتریان است.

تغییرات اعمال شده توسط نشان تجاری تاریخی تورین را می‌توان در نمای نمایشگاه‌ها نیز مشاهده کرد. اکنون لوگوتایپ (نشانه نوشته) کامل فیات به تنهایی به نمایش درآمده است که قبلاً در برخی از وسایل نقلیه این برند مانند کرونوس و وانت تورو وجود داشت.

همچنین سایه قرمز جدید و همچنین ترتیب جدید عناصر بصری خارجی را مشاهده می‌کنید. از نظر داخلی، نمایشگاه جدید فیات دارای رنگ‌ها و تصاویر به‌روز‌شده و همچنین چیدمان جدیدی از عناصر و وسایل است.

جو پائولو توسکانو فیلو ، رئیس توسعه شبکه فیات برزیل گفت: “هدف این پیشنهاد فضایی برای فروش، خدمات و تجربه مصرف‌کننده است. به این ترتیب مشتریان هنگام جستجو و خرید احساس راحتی می‌کنند. همه‌ی این تغییرات نشان‌دهنده‌ی یک استراتژی است “.

منبع:

https://www.clubalfa.it/

اشتراک گذاری