حضور پر‌رنگ پارسیان موتور در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث

بیست و سومین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث)

این نمایشگاه از تاریخ ۳ تا ۶ خرداد برگزار شد و ما نیز با رونمایی از اولین آمبولانس اروپایی ساخت داخل کشور که برپایه شاسی منحصر بفرد فیات دوکاتو طراحی و تجهیز شده است در این رویداد حضور یافتیم. همچنین دو محصول دیگر پارسیان موتور یعنی ون سایز بزرگ با حجم مفید ۱۷متر مکعب و نیز مینی‌بوس مناسب‌سازی‌شده جهت سامانه جانبازان و معلولان عزیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

این نمایشگاه که در جهت ارتقا سطح سلامت جامعه و نمایش دستاوردهای نوین پزشکی هرساله در کشور برپا می‌شود، میزبان شرکت ها و تولیدکنندگانی است که در این عرصه تلاش می نمایند .صنایع خودروسازی پارسیان موتور نیز با هدف نمایش دستاوردی نوین و ارائه محصولی کاربردی در جهت رفع نیاز کشور عزیزمان از جدیدترین محصول خود یعنی آمبولانس فیات دوکاتو در این رویداد بزرگ رونمایی کرد .مراحل طراحی و تجهیز این محصول دانش بنیان، تماما به دست متخصصان و کارگران ایرانی در میهن عزیزمان صورت پذیرفته است تا جلوه دیگری از خودکفایی و عزم ملی را به نمایش بگذارد.

آمبولانس تیپ B

آمبولانس‌ها در تمام دنیا تحت استانداردهای مشخصی طراحی و تولید می‌گردند. اولین نوع دسته‌بندی این خودروهای امدادی، تقسیم آن‌ها بر اساس نوع تجهیزات و ابعاد کلی خودروست که سه دسته‌ی A, B و C را شامل می‌شود. آمبولانسی که توسط پارسیان موتور طراحی و در این رویداد به نمایش گذاشته شد از نوع آمبولانس تیپ B بوده و فرآیند طراحی و تولید آن در شرکت پارسیان موتور صورت گرفته است.

خودروی کلینیک سیار دندانپزشکی / اتاق عمل سیار

یکی از گونه‌های ابعادی فیات دوکاتو مدل L4H3 می‌باشد که با بهره‌مندی از ۱۷ مترمکعب فضای مفید داخلی در کابین عقب، تنها ون موجود در کشور است که امکان پیاده‌سازی آمبولانس تیپ C را فراهم می‌کند.

همچنین بدلیل وسعت و حجم موثر کابین، امکان تبدیل و تجهیز این مدل از دوکاتو به کاربری‌هایی مانند کلینیک سیار، اتاق عمل سیار، سی تی اسکن سیار، آزمایشگاه سیار و …. ممکن خواهد بود. تولید این محصول با ابعاد ویژه و منحصر بفردش نوید‌بخش ارائه خودرویی جدید و کاربردی در حوزه خودروهای امداد و نجات یا امدادرسان در کشور است.

خودروی ویژه حمل جانبازان و معلولان

محصول دیگری که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت، خودروی حمل جانبازان و معلولین است که به تازگی و برای اولین بار توسط شهرداری تهران و شرکت واحد اتوبوسرانی مورد بهره برداری قرار گرفته است. هم اکنون ده‌ها دستگاه از این خودرو در سطح شهر تهران مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. این خودرو از نوع L4H2بوده که امکان استقرار ۵ ویلچر و ۳ صندلی جهت نشستن همراهان را ممکن می‌سازد.

در این نمایشگاه که طی سه روز متوالی برپا بود مسئولان و مدیران مطرحی از شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط کشور میهمان غرفه ما بوده و ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات متنوع پارسیان موتور، ارائه محصولات نوآور و بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپایی را مورد تمجید قرار دادند.وزیر محترم صمت، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرکل سازمان اورژانس کشور، مدیران سازمان هلال احمر، معاون محترم وزیر صمت و مدیریت سازمان ایدرو، روسای هلدینگ‌های صنعتی و اقتصادی مختلف، دانشجویان مهندسی پزشکی و طب اورژانس و … ازجمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند.

گزارش ویدئویی روز اول نمایشگاه

گزارش ویدئویی روز دوم نمایشگاه

گزارش ویدئویی روز سوم نمایشگاه

گزارش ویدئویی روز چهارم نمایشگاه

گزارش ویدئویی رسانه تخصصی اسب بخار از غرفه پارسیان موتور

اشتراک گذاری