ششمین دوره نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد

ششمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار “ترانزیت محور توسعه ایران”  با حضور بیش از ۳۱۱ شرکت برتر و دانش بنیان و با مشارکت کشورهای عضو راه ابریشم از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ و همزمان با هفته حمل و نقل، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. صنایع خودروسازی پارسیان موتور نیز با نمایش خودروهای ون فیات دوکاتو با کاربری مسافربری، باری (کارگو) و … در این رویداد حاضر شده و به معرفی قابلیت‌های متنوع محصولات خود پرداخت که با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه،‌ دکتر مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی و دکتر افندی‌زاده، معاون حمل و نقل وزارت راه سخنرانی کردند. همچنین وزیر راه از غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه بازدید کرده و به بررسی آخرین دستاوردهای شرکت‌های دولتی و خصوصی و دانش‌بنیان‌ها در زمینه حمل و نقل پرداخت.

تمرکز این دوره از نمایشگاه علاوه بر محور های ترانزیتی کشور، گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی، جاده ای و زیرساخت های حمل و نقل در زمینه‌های تخصصی راهسازی ، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها، حمل و نقل هوشمند ، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری بود.

در این رویداد که طی سه روز پیاپی برگزار شد، میهمانان مختلفی از شرکت‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف اقتصادی به غرفه ما مراجعه کرده و از نزدیک با محصولات برتر فیات آشنا شدند. شرکت‌های مختلف هواپیمایی، ترانزیتی، گردشگری و توریستی، کترینگ‌ها، ناوگان‌های حمل و نقل شهری، پست، باربری‌ها و … از میهمانان این دوره‌ی غرفه صنایع خودروسازی پارسیان موتور بودند.

 در مراسم اختتامیه این رویداد، غرفه‌ی پارسیان موتور بعنوان غرفه برتر شناخته شده و لوح افتخار و تندیس ویژه‌ای توسط معاونت محترم حمل و نقل وزارت راه (جناب آقای دکتر افندی زاده) به مدیریت ارشد شرکت اهدا گردید.

ویدئوی کوتاهی از اولین روز برگزاری نمایشگاه

ویدئوی کوتاهی از دومین روز برگزاری نمایشگاه

ویدئوی کوتاهی از سومین روز برگزاری نمایشگاه

اشتراک گذاری