نخستین سری فیات ۵۰۰ پارسیان موتور، به‌زودی تحویل خریداران خواهد شد

با پایان روند شماره‌گذاری فیات ۵۰۰ پارسیان موتور و آغاز فروش این خودرو در سامانه یکپارچه، به‌زودی نخستین سری از خودرو‌های فیات ۵۰۰ تحویل خریداران این خودرو در سامانه خواهد شد.

 

فیات ۵۰۰ به‌عنوان نخستین خودرو وارداتی اروپایی، حدود دو هفته پیش و پس از طی تمامی مراحل قانونی، موفق به دریافت پلاک انتظامی شد. اکنون و با پایان مرحله اول فروش این خودرو در سامانه یکپارچه عرض خودرو‌های وارداتی، به‌زودی نخستین سری از خودرو‌های فیات وارد تحویل خریداران خواهد شد.

پارسیان موتور به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش فیات در ایران، متناسب با تقاضای بالایی که از سوی خریداران وجود داشت، فیات ۵۰۰ را در رنگ‌های متنوعی وارد کشور کرده است. به این ترتیب خریداران در زمان انتخاب رنگ، می‌توانند از بین رنگ‌های متنوعی شامل رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید و رنگ‌های جذابی مانند قرمز، نارنجی، سرمه‌ای و … خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

آیا امکان خرید فیات ۵۰۰ به صورت مستقیم وجود دارد؟

شماره‌گذاری فیات ۵۰۰ به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو و سایر رسانه‌ها بازتاب داشت. به دنبال انتشار این خبر و منتشر شدن تصاویر نخستین نمونه دارای پلاک ملی که یک دستگاه فیات ۵۰۰ قرمز رنگ بود، درخواست‌های زیادی برای خرید خودرو به پارسیان موتور رسید.

با توجه به قوانین جاری و تاکیدات وزارت محترم صمت، در حال حاضر فروش این خودرو تنها برای افرادی که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام کرده‌اند مجاز است. دور اول ثبت نام هفته گذشته انجام شد و اسامی افراد از سوی وزارت صمت در اختیار پارسیان موتور قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان خرید مستقیم خودرو از شرکت‌های وارد کننده وجود ندارد و پارسیان موتور نیز در این زمینه تابع دستورات وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت است.

اطلاع‌رسانی‌ها در زمینه عرضه مجدد فیات ۵۰۰ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی، از سوی وزارت صمت انجام خواهد شد. به علاوه ما نیز از طریق وبسایت پارسیان موتور و همچنین صفحه اینستاگرام پارسیان موتور، در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. همچنین همکاران ما با شماره تلفن ۸۸۵۰۰۲۲۲-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برچسب‌ها
اشتراک گذاری