طراحی و تجهیز کمپرون فیات دوکاتو توسط شرکت مطرح آدریا

ADRIA Coral 670 DL Supreme 

فیات دوکاتو با بهره‌مندی از ابعاد بزرگ و فضای داخلی فوق‌العاده خود، گزینه جذابی برای شرکت‌های تجهیزکننده کمپرون در سرتاسر دنیاست. طراحان بسیاری کمپرهای مسافرتی خود را روی شاسی فیات دوکاتو طراحی و تولید می‌کنند که یکی از این شرکت‌ها، آدریای اسلوونی است.

آدریا از سال ۱۹۶۵ در کشور اسلوونی تاسیس شده و خودروهای مسافرتی اعم از کمپرون، موتورهوم(خانه متحرک)، کاروان و … تولید می‌کند.

مدل کورال ۶۷۰ دی ال دارای فضای نشیمن بسیار وسیع و کاربردی است. سقف آفتابگیر و پنجره بزرگ پانوراما با طراحی انحصاری آدریا، نشیمن به سبک «آتریوم»، نور طبیعی را همراه با سایه‌ای دلنشین و تهویه مناسب به ارمغان می‌آورد.

همچنین در انتهای خودرو یک اتاق خواب با دو تخت یکنفره و انباری تعبیه شده است. بخش نشیمن نیز با طراحی و چیدمان مبلمانی با متریال نرم و لطیف تجهیز شده است.

دیوار مولتی‌مدیای جدید با سیستم صوتی بهمراه بلندگوهای مخفی و ساب ووفر، استند نمایشگر و نیز پورت‌های USB و شارژر تلفن همراه، از دیگر ویژگی‌های این موتورهوم است.

در بخش آشپزخانه یخچال بزرگ و باریک، گاز سه شعله، فر و گریل، کمدهای جادار و بهترین لوازم خانگی تعبیه شده است. حمام نیز به تمام وسایل مورد نیاز با دوش آب گرم و تهویه مطبوع مجهز شده است.

اشتراک گذاری