فیلم آموزشی – راهنمای گیربکس فیات ۵۰۰

برای دیدن ویدئو، روی صفحه کلیک کنید

فیات ۵۰۰ به‌عنوان جدیدترین محصول شرکت صنایع خودروسازی پارسیان موتور و همچنین نخستین خودرو اروپایی وارداتی بازار توسط این شرکت وارد بازار خودرو شده است، فیات ۵۰۰ در کنار طراحی جذاب و نوستالژیک که حاصل هنر طراحان ایتالیایی است، ویژگی‌های فنی جذابی نیز دارد. یکی از این ویژگی‌ها، گیربکس این خودرو است که می‌تواند ترکیبی از راحتی و توانایی‌های حرکتی و البته حال و هوای رانندگی اسپرت را در اختیار راننده قرار دهد.

گیربکس مورد استفاده در فیات ۵۰۰ از نوع اتوماتیک AMT با امکان کنترل دستی دنده‌ها است. این گیربکس که به صورت اختصاصی و با نام DuaLogic توسط فیات توسعه پیدا کرده، می‌تواند ترکیبی از کارآیی بالا، انتقال قدرت مناسب، راحتی در زمان رانندگی و همچنین مصرف سوخت اقتصادی را فراهم کند. اهرم تعویض دنده برای جذابیت ظاهری، با پوشش کروم تزیین شده و علاوه بر این‌ها، در بعضی تیپ‌ها شیفتر تعویض دنده پشت فرمان نیز نصب شده است.
‎استفاده از این گیربکس نیازمند دقت و توجه ویژه ای است تا بتوان طول عمر و سلامت آن را افزایش داد. از اینرو در ادامه، راهنمای کامل استفاده از این گیربکس به صورت ویدئوی آموزشی آورده شده است.

برچسب‌ها
اشتراک گذاری