قیمت نهایی فیات ۵۰۰ پارسیان موتور اعلام شد

قیمت نهایی فیات ۵۰۰ پارسیان موتور به عنوان نخستین خودرو اروپایی وارد شده به کشور، از سوی وزارت صمت به طور رسمی اعلام شد.

قیمت نهایی فیات ۵۰۰ با احتساب کلیه هزینه های قانونی از سوی وزارت صمت اعلام شد. بر این اساس، قیمت فیات ۵۰۰ از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، معادل ۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تعیین شده است. قیمت اعلام شده برای فیات ۵۰۰ شامل کلیه هزینه‌های قانونی است و فروش خودروها با قیمت اعلام شده انجام خواهد شد. فروش خودروها در این مرحله مختص خریدارانی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده و برای تکمیل مدارک به دفتر مرکزی یا نمایندگی‌های پارسیان موتور مراجعه کرده بودند.

لازم به یادآوری است، با توجه به اخذ تاییدیه های شماره گذاری از سوی صنایع خودروسازی پارسیان موتور برای فیات ۵۰۰، با نهایی شدن قیمت خودرو، اطلاع رسانی لازم از طریق پیامک به خریداران سامانه انجام خواهد شد. همچنین با نهایی شدن قیمت و اخذ مجوز شماره‌گذاری، نخستین سری از فیات ۵۰۰ طی روز های آتی تحویل خریداران اولیه این خودرو خواهد شد. فروش‌های آتی فیات ۵۰۰ بنا به تاکیدات وزارت صمت، تا اطلاع بعدی همچنان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی خواهد بود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۵۰۰۲۲۲-۰۲۱ و یا تلفن واحد فروش خودروهای سواری ۰۹۰۲۴۳۲۲۴۶۲ تماس بگیرید.

برچسب‌ها
اشتراک گذاری