پانزدهمین کنگره بین‌المللی طب اورژانس ایران با حمایت پارسیان موتور برگزار شد پانزدهمین کنگره بین‌المللی طب اورژانس ایران با حمایت پارسیان موتور برگزار شد

صنایع خودروسازی پارسیان موتور به عنوان حامی رسمی و اختصاصی این همایش با حضور در این رویداد سه روزه به نمایش و معرفی جدیدترین نسخه از آمبولانس خود پرداخت که بر روی شاسی موفق فیات دوکاتو اجرا شده است.

تمام مراحل تحقیق و پیش تولید، طراحی، مدل‌سازی، قالب‌سازی، تولید و … توسط تیم فنی و مهندسی پارسیان موتور رهبری شده و هم‌اکنون این محصول مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا در زمینه آمبولانس‌سازی در کارخانه پارسیان موتور تولید و عرضه می‌گردد. این آمبولانس با الزامات و استانداردهای آمبولانس تیپ B مطابقت داشته و تمامی مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ نموده است.

در این نمایشگاه سازمان‌ها و ارگان‌های امدادی، پزشکی و درمانی مهمی از جمله: سازمان اورژانس کشور، سازمان هلال احمر ایران، سازمان امداد و نجات کشور، معاونت درمان وزارت بهداشت، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و … حضور داشتند. همچنین بیش از ۲۵۰۰ شرکت‌کننده از متخصصین رشته‌های مختلف داخلی، عفونی، ریه، بیهوشی، قلب، دندانپزشکی، پزشکان عمومی، پرستاران و … در طول این سه روز در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی حوزه خود حضور یافتند.

این کنگره هرساله با همت انجمن علمی طب اورژانس ایران برگزار می‌شود و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی آن بصورت ویدئو، کتاب و مقالات مختلف به جامعه متخصصین پزشکی و طب اورژانس منعکس می‌گردد.

اشتراک گذاری